Sinds ik aan Postcrossing doe en meedoe met de Grannykringen (zie mijn andere blog http://www.akelein.blogspot.com/) merk ik (weer) hoe ontzettend leuk het is om "echte" post te ontvangen en versturen.



Al een poosje stuur ik meer kaarten dan ik in jaren heb gedaan.



En overal zie ik in blogland 365-dagen-projecten ontstaan.



Dus heb ik besloten om een jaar lang iedere dag iemand een kaartje te sturen. Kerstkaarten tellen niet mee, want dan zou ik het mezelf wel heel gemakkelijk maken. Maar ik ben wel van plan om attenter te zijn met verjaardagen, zieken en vaker vriendinnen en familie "zomaar" een kaartje te sturen. Wil jij ook een kaartje van mij krijgen? Dan mag je mij je adres mailen op amzuidema at live dot nl en wie weet kom je ergens in dit komende jaar een kaart van mij tegen op je deurmat. (een kaartje terug vind ik dan ook wel heel erg leuk;-)





.

vrijdag 27 april 2012

26 april, dag 152, 191/365, postcrossing Germany

Fur Carola aus Dortmund!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten